Για οικογενειακές υποθέσεις...
Με μεγάλους χώρους επιβατών και πορτμπαγκάζ έως 1.530 λίτρα, ισχυρό μοτέρ 1,6 λίτρων τούρμπο και πλούσιες τεχνολογίες, η καλοσχεδιασμένη έκδοση στέισον βάγκον του Opel Insignia, έχει όλα όσα μπορεί να αναζητεί κανείς σε ένα αμιγώς οικογενειακό αυτοκίνητο.Η έκδοση στέισον βάγκον του Opel Insignia, με βεβαιότητα διαθέτει τα παραπάνω, συμπληρώνοντας τις παραδοσιακές 4θυρες και 5θυρες εκδόσεις του μοντέλου και προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες.
Αν και πολύ συχνά βλέπουμε τα στέισον αμαξώματα να στερούνται σχεδιαστικής φαντασίας σε σχέση με τα αντίστοιχα σεντάν, στην περίπτωση του Insignia οι σχεδιαστές της Opel έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, επενδύοντας σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αισθητικά μοντέλο που, παρά τον σαφή οικογενειακό του προσανατολισμό δεν ξεφεύγει σε συντηρητικό σχεδιαστικό προφίλ και δεν στερείται δυναμισμού.
Αυτή η άποψη ενισχύεται ακόμα περισσότερο χάρη στο ότι η γκάμα του διαθέτει ισχυρούς κινητήρες βενζίνης, όπως είναι ο 1.600άρης τούρμπο των 180 ίππων στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 230 Nm ροπής από τις 2.200 σ.α.λ. και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.
Με τη συνδρομή 6τάχυτου χειροκίνητου, το Insignia Sports Tourer επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα. Έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 7,7 λτ./100 χλμ. και CO2 179 γρ./χλμ. Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας κινεί το οικογενειακό Opel με αρκετή άνεση. Παρόλο που στις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας δείχνει να υστερεί λίγο, περίπου από τις 2.500 σ.α.λ. και μετά λειτουργεί αρκετά καλά.
Στο δρόμο – Σίγουρο και άνετο
Το βασικό χαρακτηριστικό του Insignia Sports Tourer στο δρόμο, είναι η παρεχόμενη από την ανάρτηση άνεση και ο συνολικά πολύ φιλικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου προς τον οδηγό. Ο όγκος του μήκους 4.908 χιλιοστών αμαξώματος του μεσαίου Opel γίνεται αντιληπτός από τον οδηγό, χωρίς όμως να αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα. Σε κομμάτια με στροφές, το αυτοκίνητο μπορεί να μην προσφέρει σπορτ αίσθηση, κινείται όμως με απόλυτη ασφάλεια.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει αρκετά «ηλεκτρική» και όχι ιδιαίτερα καλή αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ οι κλίσεις που παρουσιάζει το αμάξωμα όταν πιέζεται πολύ είναι αρκετά διακριτικές και λογικές. Στον ανοιχτό δρόμο, το Sports Tourer δείχνει πως βρίσκει καλύτερα τον εαυτό του, ταξιδεύοντας με απόλυτη σταθερότητα και χαμηλά επίπεδα θορύβου ακόμα και με μεγαλύτερες ταχύτητες.
Εσωτερικό – Γνώριμα ποιοτικό
Το εσωτερικό του Insignia Sports Tourer δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό στις σεντάν εκδόσεις που γνωρίζουμε. Βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα. Τα υλικά είναι πολύ καλά, η συναρμογή ανάλογη, τα όργανα του πίνακα οργάνων καλαίσθητα και η εργονομία προσεγμένη. Μόνο το τιμόνι δείχνει κάπως άκομψο και η κεντρική κονσόλα ανούσια βεβαρημένη με κουμπιά.
Χώροι – Για όλους και για όλα....
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι μεγάλοι, χάρη και στο μεγάλο μεταξόνιο (2.737 χλστ.) που διαθέτει το αυτοκίνητο. Για τα γόνατα των πίσω επιβατών το περιθώριο είναι υπεραρκετό, ενώ ικανοποιεί και το εσωτερικό πλάτος του αυτοκινήτου για 3 άτομα στο πίσω κάθισμα.
Το πορτμπαγκάζ έχει πολλές ευκολίες διαμόρφωσης, χάρη στα ανεξάρτητα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα. Ο διαθέσιμος όγκος του ξεκινάει από τα 540 λίτρα και φτάνει ακόμα και τα 1.530 λίτρα με τα καθίσματα πεσμένα. Πρόκειται για αρκετά μεγάλη χωρητικότητα και ανταγωνιστικά νούμερα, για τα δεδομένα της κατηγορίας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου